Näst bäst

Tisdagar är den näst bästa dagen och det är för att veckans sokrater är över! Bara 3 stycken till denna termin och det är så himla underbart! Jag minns hur orolig och nervös jag var första gången, haha. Det är ju egentligen ingenting att vara nervös över. Fast i och för sig tyckte jag att T1 var rätt knölig när jag väl gick det men vad är då T3? Jo, ungefär helvetet. Men det blir ju vad man gör det till och har man höga krav så ja, då hamnar man tydligen i helvetet.

Har lyckats ta mig till JB och här ska jag sitta fram till 20 hade jag tänkt och försöka få något vettigt ur det här PM:et. Maxpoäng är 4 och så länge jag får 2,5 så är jag nöjd. Jag får försöka ta igen det på tentan istället! Jag vill bara få det här ur världen.

Ikväll väntar DH. Spännande värre! Sedan tror jag att det serveras ostkaka. Mums! Det är så länge sedan jag åt det så jag knappt minns hur det smakade..

Dags att få någon ordning på de 8711 tecknen som är allt annat än bra.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Nja Uppis var väl lite väl långt- ska jag skcika en t Stockholm på fredag får du hämta upp den där ? ;-) Eller ska jag kanske spara en till dig ???

2009-11-03 @ 17:35:57
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0