Missplanering

Dagen har inte alls gått som jag har planerat. Jag, Clara och Frida skulle tvärt gå igenom morgondagens sista sakrättsseminarium i en halvtimme efter sista familjerättsseminariet. Tre timmar senare var vi färdiga. Sjukt omfattande alltså och då hade vi ändå gjort det var för sig innan. Gud nåde om det kommer en sån stor uppgift på tentan.

Planen med all min renskrivning sprack alltså och jag spräckte dem ännu mer eftersom Manne skulle vicka och jag hängde med och gick på passet istället. Så nu sitter jag här och har inte renskrivit något. Men imorgon ska jag upp tidigt och det är ett måste. Koffeintabletterna står redo så dom ska jag ta det första jag gör imorgon bitti!

Nu ska jag krypa i säng och sova gott och försöka vakna pigg och utvilad imorgon. Försöker det varje dag, men jag misslyckas jämt. Jaja, man kan ju inte vara bäst på allt.

Inget fortsatt flyg till Gunnarn längre efter årsskiftet och då flyger jag hellre till Umeå faktiskt! På tal om detta borde jag boka tillbakaresan hit till Uppis efter nyår ganska omgående, det vill säga imorgon. Måste försöka komma ihåg!

Nä, sängen var det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0