Min röst

Nu är jag hemma och ska prata med/inför mig själv i cirka 3 timmar tills det är dags att gå till Nina och först öva föredragningen för henne och sedan fira hennes kommande födelsedag som är imorgon!

Så nu ska jag lyssna på min förkylda röst (jag trodde jag ju skulle bli frisk, men icket) och äta pepparkakor med ädelost tills jag kan föredragningen som ett rinnande vatten.

För övrigt är det galet mycket folk vid köerna till vaccinet och jag har liksom inte tid att köa bland en massa kackel. Det ska tydligen lätta  på trycket framöver, så jag får väl vänta tills dess. Jag kan ju faktiskt lika gärna vänta för det finns säkert många, många fler som behöver det bättre än mig. Här i Uppis får man ju ta om man vill... fast då får man köa tillsammans med ungefär hela Storumans hela befolkning. Som någon uttryckte det:
"Risken är ju större att jag får svininfluensan i kön än om jag inte köar!"


Kommentarer
Postat av: pappsen

Jag vet att du bara fixar det gumman.

Ha det gott. Du är bäst

Kramisar

2009-11-17 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0