Last day

Idag är sista dagen med pm-skrivandet. Underbart, vill jag beskriva det som! Det kommer aldrig bli bra, men det får bli som det blir. Har ju åtminstone något att lämna in.

Dags att sätta igång här. Målsättningen är att vara i stort sett klar (klar blir jag ju aldrig) till 16 för då har jag tänkt gå och träna. Jag hinner aldrig med det numer och förstå vad ångestfyllt det är när Manne tränar varje dag.. Men på T4, då kan jag komma igång med träningen igen..

Sedan ska min gamla frys få åka släpvagn och hamna på återvinningsstationen ute i Boländerna. Skönt att det här är fixat snart..

Det är städsexa på nationen ikväll och jag kommer inte att gå. Lite tråkigt, men det känns inte som om jag kommer hinna med det faktiskt. Det blir förmodligen utgång imorgon och på lördag ska jag hjälpmarskalka på Höstfesten så jag har det att se framemot istället!

Dags att sätta igång och vara lite produktiv idag.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Det kommer bli bra, jag vet hur ambitios du ar. Vi saknar punkter pa bokstaverna har och darfor ser det ut som det gor. Snart har du kampat ut T3 och skon ledighet vantar.

Ha en harlig dag fran oss i SYDAFRICA CAPE TOWN.

Det bir mote med vithajar och valar imorgon. Jag undrar om Elin o Fanny vagar dyka i buren och mota hajarna face to face.

Possitiva kramar

2009-11-05 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0