Good day?

Det har inte varit någon effektiv pluggdag idag heller. Men jag börjar lugnt och det är 2 veckor kvar. Jag vet ju att jag var spyless när jag tentapluggade på T2 och gav upp och låg ute i solen istället så jag tror jag tjänar mer på det här! Eller jag försöker intala mig det i alla fall..

Sedan drar jag mig för all renskrivning. Fy, fy, fy. Imorgon ska bli en bättre dag!

Nu ska jag i varje fall lyckas renskriva mig igenom ett seminarium och sedan göra mig i ordning inför kvällen. Vi är bjudna till Mannes pappa och hans fru på middag så det kommer bli trevligt!

Förresten, jag julpyntade igårkväll, så nu får julen komma!

Kommentarer
Postat av: Mor

Duktigt gumman!!!

Ha en mysig kväll!!!

Pussokram!

2009-11-28 @ 17:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0