God morgon solstrålar!

Det är fredag och det är underbart. Jag ska lämna in mitt PM idag. 3 av 4 delmoment - check! Bara föredragningen kvar..

Idag väntar jag på leveransen från IKEA. Hon sa att jag skulle täcka över golvet för att de går in med skorna, men jag har inget att täcka över det med. Mina trasor till kläder, eller vad? Jag slängde ju såklart alla tidningar och reklam igår när jag städade. Lyckat. Men jag gillar ju att städa så dom kan få klampa in.... För det är väl inget måste att täcka över golvet?

Nu ska jag ta och skriva klart det allra sista och sedan skriva ut mitt arbete och skjutsa det all världen väg, till Trädgårdsgatan 1. Sedan blir det lunch med Malin, städning, en sväng på Systemet och sedan får jag besök för förfest. Trevligt, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0