Än en gång måndag

Jag har alldeles för mycket att göra så jag inte vet var jag ska börja. PM, sokrat eller något av veckans två seminarier? Tack gode gud för att det bara är två denna vecka. Det mesta är påbörjat men allt är liksom hattigt gjort och långt ifrån färdigt. Jag vet i varje fall att det går att komma till en sokrat i stort sett helt oförberedd och ändå klara det.
Det är kanske dags att göra sokraten för rättsfallen bör (läs: måste) ju vara lästa tills imorgon.

Sedan har jag varit på en av de tråkigaste föreläsningarna någonsin. Oerhört trist och jag somnade nästan - sömnbrist jag vet.

Jag är så less på det här så det är inte sant. Efter en halv vecka har jag fått mjölksyra av allt vattentrampande. Om 6 veckor är T3 över (förutsatt att jag klarar tentan) och jag gör mig redo för tentafest i detta nu. Det känns som en evighet, fastän det känns alldeles för nära.

Nu ska jag svira om och åka och träna. Sedan fortsätta med min måndagsångest och försöka plugga resten av kvällen. Och sedan önskar jag att jag bara kunde åka på ett bananskal resten av terminen. Please.

Ge mig styrka!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska jag skicka en banan?? Så kan du äta den å kanske slippa lite mjölksyra å sen glida på skalet ända fram till jul ;)

Kram på dig sötnos, du fixar det här!

2009-11-02 @ 21:30:46
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0