What?

Hallå? Vad händer i Storuman egentligen? Det börjar ju likna värsta ligistplajset. Tacka vet jag Luthagen här i Uppsala, för här är det lugnt och skönt!

Tragiskt att det inte ens i en liten by ska gå att hålla sams och hålla reda på vad som är mitt och ditt.... Jag tänker hålla hårt i mina grejer när jag är hemma. Kanske får ta till min nya uppsaliensiska trend - låsa cykeln! Har aldrig någonsin gjort det hemma i Storuman, men det kanske är dags? I så fall måste jag köpa ett lås, för nyckeln till pärlan som står hemma på gården har jag tappat bort för länge sedan. Så går det med saker som inte används...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch och fy för att behöva låsa cykeln därhemma! Jag vill ju kunna lita på folk. Hmm hoppas det är en övergående fas eller nått :p



Här i Uppsala tar vi in cykeln på kvällarna. Gottsunda är ju inte direkt känt för sina ärliga människor tyvärr :p

2009-05-20 @ 16:22:35
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0