Underbara dag!

Vilken härlig dag! Solen skiner och jag blir bara så glad :-)

Även denna dag går i pluggandets tecken. När solen kommer hit på balkongen ska jag faktiskt ta och sätta mig där ute och plugga istället. Sedan ska jag tillbringa resten av helgen på gräsmattan här utanför hade jag tänkt. Jag vägrar sitta inne när det är så här fint väder ute! Jag, gamla tentor och gräsmattan kommer nog bli en alldeles underbar kombination, och så solen förstås som är pricken över i:et!

Det är bal hemma i Storuman ikväll och jag missar när Joel ska gå. Jättetrist, men så är det när man bor för långt bort... Åh, vad de kommer ha kul ikväll! Jag läntar tillbaks till "min tid". Nostalgi :-)

Jag funderar på att köpa denna. Den var dock dyr, trots att det är en Bellme-vara, men det är den kanske värd?

Njut av solen raringar!


Kommentarer
Postat av: Linda S

Man blir beroende av mattan. Underbart skönt att ligga på den.Just nu är det inget fint bal väder, hoppas det blir bättre till ikväll. Kram ;)

2009-05-29 @ 08:42:05
Postat av: Fanny

jag har också funderat på en sådan! :)

Säljs på Life för samma peng.



2009-05-29 @ 12:09:35
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0