Tidsfördriv

Hur många gånger har du varit kär? Fyra gånger
Favoritgodis: Hallonmumrikar

Coolaste stad du har besökt: Paris

Action eller skräck? Skräck så klart, men jag ser det sällan eftersom jag inte vågar se ensam.

Ville bli när du var liten: Jag har velat bli advokat så länge jag kan minnas!

När fick du din första kyss: När jag gick i femman eller sexan.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Jag hängde med fjortisgänget, men var inte den värsta för samtidigt skötte jag ju skolan alldeles utmärkt!

Vad är du beroende av? Mobilen

Dagens roligaste händelse: Det är en hemlis :-)

Dagens tråkigaste händelse: Att jag missar Emelie och Henriks förlovningsfest den 15/5. Typiskt att allt ska hända den dagen!

Dagens humör: Trött, men samtidigt väldigt glad!

Vilka tv-program följer du? DH och Robinson

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag vet vad jag vill och är bra på det jag gör!

Vad gillar du minst? Mitt heta temprament

Vad är det roligaste du vet? Rida och stå i rampljuset

Har du något motto? Jag är bäst och jag gillar det!

Hemlig hobby? Ingen ännu, men mamma ska lära mig sticka och virka så det kommer bli min hobby. Men nu är den ju inte hemlig längre :-)

Något vi inte vet om dig? Ni vet väl allt om mig?

Vad ångrar du? Att jag inte gjorde något "vettigare" under mitt sabbatsår, typ en jordenrunt-resa.

Vad önskar du? Att jag går ut med AB rakt igenom.

Vad klarar du inte dig utan? Telefonen, datorn och mina nära och kära

Vad gör du helst en vardag? Vara ute i det fina vädret.

Vad gör du helst en lördagskväll? Antingen spenderar jag den med mina bästa ypsor, eller i ett soffhörn.

Vad har du mest av i din garderob? Kläder jag inte använder.

Drömjobb? Stjärnadvokat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0