Tatuering

Jag är egentligen inte alls för tatueringar. Det är snyggt på andra men jag tror jag skulle bli less helt enkelt. Jag är nog sån. Jag skulle vilja ha en som jag inte kan se, för då blir man ju aldrig less.

Men nu har jag hittat en jag vill ha. Den är så jävla cool!! Jag ska fundera och fundera och fundera. Gillar jag den lika mycket när jag är färdig jurist ska jag göra den. Så det så! "Problemet" är att jag kommer att se den varje dag... Kommer jag bli less? Och hur snygg är den när jag är 70 år? Jag kan garantera er att den inte kommer vara lika het då! Men, vi lever väl i nuet?


Kommentarer
Postat av: ÅM

Hur ser den ut? Jag har funderar i år på en tatuering, men är lite rädd för smärtan.. Jag vill ha mina barns namn <3

2009-05-14 @ 15:48:13
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0