Sovmorgon

Jag tog en liten sovmorgon i morse. Så himla skönt! Nu ska jag sätta igång med dagens pluggande. Jag är så less så jag skulle bara vilja ge upp allt och skriva den där jävla tentan nu, men det är bara att bita ihop. 3 pluggdagar kvar! Och något mer borde jag väl kunna lära mig innan dess än det jag kan nu.

Det är redan 19 grader ute i skuggan. Det innebär att jag ska tillbringa dagen på balkongen. Alldeles underbart! Men helst av allt skulle jag vilja sola utan alla måsten.

Jag fick en låt igår av en gammal vän. Den är sjukt bra! Jag har den till och med som ringsignal numer. Det skulle bli en hit - det är jag helt övertygad om!

Nä, nu ska jag göra lite frukost och försöka lära mig komma överens med SkbrL och invänta solen som sakta börja ta sig till söder där jag och mina böcker väntar.

Njut av solen idag mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack!

2009-05-30 @ 11:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0