Solig måndag

Jag har lyckats avverka även denna dag även om den har gått i pluggandets tecken. Fick mig en tripp ute i det sköna vädret när jag besökte husläkargruppen för första gången. Sjukt mysigt och jag hade inte alls sjukhuskänsla när jag satt i väntrummet. Hur underbart som helst! Och framför allt billigt - 140 kr! Nästan gratis för att få lite hjälp av en kunnig människa!

Jag köpte två chokladkakor idag. Fy för mig! Men jag tar igen det i sommar... Men tro inte att jag ätit upp allt för den som spar han har :-)

Dags för sängen nu. Imorgon kommer tjejerna hit kl 8. Vi har 10 seminarier kvar att gå igenom, men det är bara en önskedröm att vi skulle hinna igenom alla imorgon, men man kan ju alltid hoppas..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0