Sängdags

Sådär, nu ger jag upp för dagen. Seminariet är klart!

Kalaset var precis som ett riktigt barnkalas med massor med tårtor, kakor, bullar och saft så klart. Så trevligt! Jag fick ju tyvärr avvika lite tidigt, men det är smällar man får ta ibland när man ska bli framgångsrik.. Eller hur var det?

Fick höra något ledsamt och tråkigt ikväll. Även fast livet inte varit som förut de senaste åren så känns det ju ändå i hjärtat.. Alla barndomsminnen väller över en. Men det är livets gång och det borde jag ha lärt mig vid det här laget, eller borde jag det? Man vänjer sig aldrig med det.......

Förresten, jag har ju totalt glömt bort att visa alla saker jag fick av mamma förra veckan som hon har gjort åt mig. Här kommer ett smakprov på världens snyggaste sadelskydd till min cykel. Visst är den söt? Och det sitter som ett smäck! Jag ska göra ett inlägg och resterande av sakerna senare i veckan när jag får tid.



Tack mamma, du är bäst! ♥

Jag har 13 sidor kvar av min bläckpatron. Dags att köpa en ny med andra ord. Ganska omgående för snart måste jag skriva ut de gamla tentorna.

Nu ska jag krypa ner i sängen och börja läsa denna bok. Den verkar bra!

Imorgon ska jag upp och gymma kl 07.00. Duktiga jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0