Nedräkningen har börjat

Så, då har även denna torsdag gått. Om två veckor är jag hemma. Undebart! ♥

Det är ju söndag idag, något som jag har uppmärksammat, men ändå glömt bort emellanåt, och det innebär att det inte är 24 ikväll. Tråkigt, men bra för mig för jag fick tampas med fullmakter. 120 sidor kvar av boken och sedan aldrig mer. Kommer bli sjukt skönt kan jag er lova! Att jag efter den ska tampas med avtalsrätt II vill jag bara glömma, men den är supertunn i jämförelse så det kommer nog gå fort (försöker jag intala mig).

Nu ska jag hoppa i säng och avsluta dagen med lite läsning av skönlitterärt slag. Bra, då slipper man tänka alls. Imorgon ska jag vara i Flogsta kl 08.00... Varför ska resten av min lilla tentapluggsgrupp bo i världens ände?

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Lina min sminkpolare!!! :D för visst är det så att du också skulle vara med den 10:e juni och sminka?? Hur som haver så ska det vara så billigt som möjligt har jag fått order om. Jag åker till Umeå nästa vecka och tänkte spana ut lite smink och tillbehör. Budgeten vi fått är på en 1000-1500 ungefär. Har du nå förslag på produkter som du yucker är ok? vad har du för mail så kan jag skriva en lista åp vad vi skulle kunna ha så slipper jag skriva hänna ;)

2009-05-21 @ 23:05:55
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0