KöpL och KköpL

Jag är alldeles snurrig i huvudet, vilket förmodligen betyder att det är sängdags nu. Hade besök av mamma och Reidar ikväll så jag fick mig ett avbrott i pluggandet. Skönt! Nu ses vi inte på fleeera veckor, förrän de har semester och åker upp till stugan. Sad.. Och som sagt så åkte ju de små liven hem igen. De kunde ju fått stanna här i en evighet!!

Det är tomt i mina fönster nu och jag har världens insyn, eller utsyn blir det nog för min del. Lite läskigt, jag är inte van! Haha, nej men jag saknar mina blommor faktiskt. De ska få bo i Kallhäll hela sommaren för det var enda lösningen för att de allihopa ska få överleva under sommaren eftersom jag inte känner en enda som skulle kunna ta hand om dem under sommaren. Sååå, det återstår att se hur många som kommer levande ifrån mamma i slutet av sommaren ;-) Nej, skämt åsido - hon ska ta hand om dem bra och frisera till dem lite. Jag har inte riktigt tid för dem, tyvärr. Min fina porslinsblomma (en av dem, den enda som blommar) blommar fortfarande i massor. Jag tror minsann att den hade minst 6 blommor och det är inte illa eftersom halva blomman egentligen är död. Meeen, det skulle mamma åtgärda :-)

Så, här sitter jag. Utan sällskap och nu även utan blommor - det enda som var något så när levande här inne. Ekoooooo....

Jag vill ha en hund eller en katt. Eller båda.. Dags att börja spara pengar först kanske? Jajemän, det ska jag. Man lever bara en gång och då kan jag lika gärna skaffa mig en kompis nu, ungefär.

Jag ska sluta svammla och hoppa i säng och hoppas att jag vaknar imorgon. Jag hoppas. Den senaste veckan har jag förlitat mig alltför mycket på min "mänskliga" väckarklocka. Det är sånt som gör en beroende! Mobilen har ju slutat att verka för länge sedan för den innehåller ju funktionen snooze.

Nä, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0