Ingen hemläntan

Om en vecka ligger jag nog snart i min säng hemma på Odlarvägen. Mysigt! Men med handen på hjärtat längtar jag inte hem. Det ska bli så himla kul, men jag känner inget måste att åka hem faktiskt. Skönt :-) Sen lär jag ju säkert ha ångest när jag ska åka tillbaka hit i höst, men det tar jag då.

Det var som jag sa till mamma och Reidar igår att det bästa jag någonsin gjort i hela mitt liv är nog att flytta hit till Uppsala. Jag tror de höll med...

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott hela natten hade jag tänkt. Om jag nu ens kommer sova. Någon håller på och borra här i huset, eller slipa. Jag vet inte riktigt vad de håller på med. Men vem gör det kl 22.30?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0