I'm alive

Jag lever, men nätt och jämt. Jag kom hem tidigt på söndagmorgon (när jag i vanliga fall brukar vakna) och fick sova i 3 timmar innan tjejerna kom hit för att tentaplugga. Jag var rätt trött kan jag er lova. Låg mest och vilade och lyssnade på deras diskussioner.

Men vårbalskvällen var alldeles kanon och jag trivdes underbart som hjälpmarskalk! Vi hade så himla kul! Släppet på Göteborgs var bra och jag fick träffa Anna Pärlan en snabbis. Hon var i stan och hälsade på och vi möttes i utgången. Hon på väg ut och jag på väg in..
Tack för en sjukt bra kväll Nina, Nina och Elin! :-)

Kl 19 igår somnade jag i soffan och sov till 21.30. Då bytte jag till sängen och sov till 8 i morse. Det blev inget plugg igår kväll med andra ord, men jag får ta igen det idag istället. Jag behövde den där sömnen känner jag!

Nu ska jag sätta igång och läsa lite. Ska sitta hemma hela dagen, skönt! Det är fint väder ute idag och ska vara det hela dagen så jag kanske sätter mig ute på gräsmattan till och med.. Inte helt fel!

Nog med svammel, vi hörs underbaringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0