Ibland förändras livet

Om jag ska summera dagen så har jag inte alls pluggat lika mycket som jag hade hoppats på. Livet tar tvära kast ibland och blir sig aldrig likt igen. Jag sörjer så otroligt mycket med alla hemma i Storuman - både familj och vänner! 

När jag sedan gör ett tappert försök och ska plugga och läser svaren till de gamla tentorna vill jag bara försvinna. Det känns som om jag springer i vatten - tungt och meningslöst.  Onsdag kommer att komma och jag kommer sitta där och göra mitt bästa. Det vet jag. Men jag önskar att det kändes lite mer lugnande än vad det gör i dagsläget.

Nu ska jag på ICA och handla lite till min middag. Har ingen lust att laga mat i den här värmen, men äta bör man ju.. Ska köpa chips och dipp och se Robinsonfinalen ikväll och drömma mig bort till ett annat land. Nu är det så himla nära att det blir en resa den 12:e. Allt tyder på det och jag hoppas ingenting kommer i vägen! Det ser till och med ut som att jag och Malin får sällskap av en viss fröken Lundqvist från Storuman. Det skulle jag gilla störtmycket! Du känner till kraven Johanna ;-)

Och grattis på födelsedagen Jannike!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Tack så mycket Lina :) Lycka till med tentan!

2009-05-31 @ 03:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0