Gyminstruktion

Nu ni mina kära vänner, nu kan jag gå på gym och bli stark! Ska bli så jäkla kul! Jag var tydligen stark sa min gyminstruktör, tills vi kom till sista övningen; magen. Haha, där är jag allt annat än stark alltså. Måste träna mera mage!!!

Vi hade iaf så himla trevligt ihop, jag och Walle. Innan slutet retades han och visade hemska magövningar som jag fick göra inför alla andra motionärer och sedan garvade vi ihop när vi insåg att jag inte klarade av dem (de andra motionärerna fick sig ett gott skratt). Tur jag inte är rädd för att bjuda på mig själv! Och jag har lovat, att till uppföljningen som jag ska göra till hösten så ska jag orka med magövningarna! Så det gäller att ligga i under sommaren, men ge mig bara en pinne så ska jag göra den där jäkla övningen jämt som var så sjukt jobbig!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Då är vi två om att ha en svag mage!! iaf när det gäller dynamiskt.. statisk så är det inga bekymmer, med det kommer från ridningen. :)



Ska vi sätta upp ett mål tillsammans?

2009-05-07 @ 15:43:51
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0