En nästan helt vanlig torsdag

Det märks att jag kom i säng sent igår.... Usch, vad jag är trött!

Ska äta lite frukost och sedan göra mig i ordning för att bege mig till JB. Ska sitta där fram till kvart över tolv-halv ett för klockan ett ska jag på gyminstruktion. Ska bli kul! Då kan jag börja gymma lite framöver! Efter det blir det lite pluggande här hemma innan jag ska iväg till Norrlands för styrelsemöte och sedan ska vi städa kammarn. Sedan går vi på Orvars och äter och dricker gott en stund. Det är tal om att gå vidare till Stocken sen. Återstår att se om jag orkar med dit. Känner mig inte ett dugg partysugen faktiskt. Sedan så har vi BGM imorgon kl 8, så det känns inte som om jag skulle orka med en sen kväll ikväll.

Ha en bra torsdag allihopa, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0