En annan dag

Jag blir bara trött när jag läser det här. Speciellt i tentapluggstider när jag inte rör på mig ett dugg. Möjligtvis till Ica eller till restaurangen mittemot. Mamma och Reidar bjöd på mat där idag. Har jag riktigt, riktigt tur cyklar jag till Flogsta som tar 15 min (idag typ 25 min för det var världens motvind. Positivt med andra ord?).

Så ja, jag blir trött när jag läser det, meeeen... Jag kanske joinar den 5:e juni.

Jag säger ungefär som Nina; jag ska bli fit som fan!
Men inte idag, inte imorgon och inte i helgen. En annan dag helt enkelt.
 
Joinar du Nina?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Slutdatum står under formcheck, 31 oktober.. :)

Men det är ändå bara ett delmål.

2009-05-28 @ 08:42:16
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0