Early morning

kl 06.20 tyckte Zamanta att jag skulle vakna. Så nu har jag redan varit vaken en timme. Superbra med väckarklockor! Jag tror jag måste låna dem jämt framöver när jag tentapluggar för jag kommer ju upp i tid! Att jag sedan är supertrött mitt i dagen och måste ta en powernap gör inte så mycket. Snart får jag sova nästan hur länge jag vill på morgonen..

Det märks att det blev helg igår för de flesta. Det står nästan inga bilar på parkeringen här utanför. Det påminner mig om att alla andra är lediga, förutom vi tappra hjältar. Det hjälper ju så mycket när man måste plugga...

Ska göra mig i ordning och cykla bort till Malin om en stund. Ska plugga där fram till 17 ungefär, så vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0