Avbrott

Com Hem har tydligen avbrott i sina sändningar. Tur att jag även har TV genom huset också, så jag fick se DH. Jag står alltså och betalar till Com Hem i onödan, men oteknisk som jag är vet jag inte hur man gör på något annat sätt och sedan är det ju bindningstid också. Antar att det är på 12 månader så jag får betala tills dess och sen se om jag kan lösa det på annat sätt. Det är ju ändå gratis genom huset!

Imorgon blir det en tidig morgon, så det är nog bäst att jag pyser i säng nu.. Men först ska jag dricka ett glas juice. Lyxade till det med Brämhults när jag var och handlade igår. Mumma! Det finns ingen godare juice, det bara är så! Men smakar det så kostar det brukar man ju säga...

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0