Arbetsrätten

Nu inleds den 4:e sista veckan av första året på juristprogrammet. Skönt kan jag er lova, men samtidigt lite stressande. Snart är det ju tenta! Idag börjar vi även med arbetsrätten och jag ska sitta på Eko hela dagen. Först föreläsning mellan 8-10 och sedan ska jag läsa i biblioteket och vänta till nästa föreläsning som är mellan 16-18. Med andra ord blir det en lång pluggardag, men lika bra det. Jag har ju varit ledig i 6 dagar.

Sedan skulle jag ha tränat ikväll, men jag vet faktiskt inte om jag hinner? Återstår att se när jag kommit hem.

Nu är det dags att göra sig i ordning. Det är trist väder ute idag. Grått, mulet och regnigt. Ge mig lite sol, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0