Ändrade planer

Det blev inget plugg på JB idag. Istället sitter jag hemma och kurar i soffan, omgiven av alla mina böcker. Det är faktiskt rätt mysigt och jag har blivit bra på att plugga hemma. Jag kan dricka te, ha myskläder och vara inlindad i filtar nu när det är kyligt utomhus och nästan lite höstlikt. Fast jag tycker att det är bra med sådant väder nu när jag snart går in i tentaplugget, för är det fint väder vill man ju inte plugga alls. Nu är det rätt okej att plugga eftersom det ändå inte finns så mycket annat att göra.

Nu blir det lunch och sedan ska jag plugga. Det är mycket som ska göras till morgondagens seminarium som handlar om diskriminering vid anställning. Spännande! Sedan ska jag som sagt försöka ta mig iväg till gymmet om någon plats blir ledig på spinningen. Just nu är det smockfullt! Sedan lite fortsatt plugg fram tills sängdags, eller i vart fall tills jag är färdig med seminariet eller tills DH börjar.

Hörs och ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0