17 again

Så himla bra film! Och Zac Efron gör ju inte saken sämre! Jag och Malin skrattade och dreglade ikapp.. Ungefär. Jag förstår varför hon ville se den en gång till! Okej, storyn är ju inte den bästa egentligen om man tänker efter, men de gör den så sjukt bra ändå! Det kunde verkligen ha blivit en flopp, men icket. Helt klart en sevärd film.

60 spänn för studentbio är inte illa tycker jag. Det har vi bestämt att vi måste göra om. Vi bor ju i en stad som är något att hänga i julgranen numer, så då får vi helt enkelt hitta på saker och ting.

Nu ska jag krypa i säng. Har jag otur så försover jag mig imorgon med, och det vill jag inte! Det har jag inte tid med faktiskt, för jag har en del att stå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0