Uppe med tuppen

Jajjemen, jag har varit vaken i en och en halv timma, redan. Pigg som en mört var jag när jag slog upp mina gröna innan sex och skulle jag försöka somna om så visste jag att jag skulle vara motsatsen till pigg som en mört när det var dags att vakna igen. Har legat i sängen, sett nyhetsmorgon och ätit frukost.

Ska sätta mig och renskriva lite hade jag tänkt. JB öppnar ju inte förrän 9.00, men sådana här dagar skulle de få öppna tidigt.

Det blir plugg från 9-13 och sedan ska jag på Norrlands och äta lunch och bestämma menyn till föreningskvällen på fredag tillsammans med Martina och S.O.S (Söder om Sundsvall) ordförande. Basgruppsmöte kl 15 och sedan ska jag försöka hinna till gymmet till 17.30.

Så ser dagen ut - planerad in i minsta detalj. Då går dagen fort och det är bra för jag tror jag kommer vara trött ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0