Underbara fredag!

Äntligen fredag, så skönt!

Ska iväg till JB nu och tillbringa dagen där fram till halv tre-tre någon gång. Sedan hem, packa ihop lite grejer och sedan iväg till Norrlands. Kl 16 ska vi träffas och börja laga maten. Sedan drar 50-talsfesten igång! Men jag ska faktiskt hålla mig nykter ikväll och dricka cola och vatten istället för alkohol och sedan kan jag gå hem "tidigt" när sittningen och städningen av köket är klart. Det är ju fest imorgon med och det börjar med kaffedrink kl 13.00 så det känns som om det vore en bra idé att ta det lungt ikväll.

Nej, nu måste jag göra mig i ordning och komma iväg så jag får någonting gjort idag! Ska göra min föredragningsuppgift om borgen idag hade jag tänkt, så det kan vara skönt att komma igång och få den klar till näst-nästa vecka.

Det är fredagen den 13:e idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0