Söndagsmys

I förmiddags kom kusin Johan förbi och vi gick och fikade tillsammans på Unico, eller det blev vår frukost. Smaskigt och trevligt att få surra en stund. Kring ett gick vi hem igen och nästan direkt därpå åkte Fanny och Marcus tillbaka till Västerås. Resten av dagen har gått i ett svep utan att jag fått någonting gjort egentligen. Har skrivit lite på mitt PM och mitt CV, men inget av det är klart ännu.

Sedan har jag sett lite tv och renskrivit seminarium. Såg på Kalla Fakta som handlade om Emma Janestig. Så hemskt! Sedan Wipeout och nu är det Parlamentet i väntan på säsongsavslutningen av Beck som börjar alldeles strax.

Jag har riktigt ont i halsen. Undra om det slutar med halsfluss? En väldig miss i schemat i så fall. Kan man inte bli sjuk när man har tid att bli sjuk?

Nej, nu blir det Beck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0