Sommarjobb

Jag håller tummarna för att jag får det jobb till sommaren som jag vill ha. Det bådar gott, men jag vågar inte hoppas på för mycket. Ska lämna in mitt CV och sedan återstår det att se.... Jag vill, jag vill, jag vill. Det skulle vara toppen!

Dagen har gått strålandeoch nu ska jag sätta mig och renskriva lite seminarer och föreläsningar. Torsdagkvällar är inga bra tv-kvällar så jag kan med all rätt sitta här och "plugga" resten av kvällen.

Jag har beställt en nya kalender från personligalmanacka. I senaste laget kanske, men jag gillar inte att ha kalendrar som går från 08/09, 09/10 etc, utan jag vill ha en årsvis, vilket är mer överskådligt så idag gav jag upp och klickade hem en ny. Bara 2 veckors väntan innan den dimper ned i brevlådan...


Kommentarer
Postat av: fauna

vad är det för jobb du har sökt??????

2009-03-12 @ 20:42:49
Postat av: svansen

Sommaren känns tokigt långt borta, men tiden går snabbt! Fick lite panik nu för jag har inte ens börjat tänka på sommarjobb...

2009-03-12 @ 20:55:14
URL: http://svansens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0