Plugg hela dagen

Idag har vi för en gångs skull tidigt seminarium, mellan 8.15-10. Bra tycker jag för då kommer jag upp ännu tidigare på morgonen och behöver inte plugga lika länge på kvällen.

Efter seminariet blir det JB hela dagen lång fram till 16 ungefär. Ska gå på bräda kl 17, om det finns plats vill säga. Än så länge är det fullt, men det är ju mitt favoritpass så jag vill så gärna gå.

Det är torsdag idag, vilket innebär att det är fredag imorgon. Skönt. Jag vill ha helg nu, innebärande styrelsemiddag med ypsorna och melodifestivalen.

Idag är det en vecka sedan, men det är fortfarande lika ofattbart. Varför? Jag tänker på alla er där hemma, jämt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0