På toppenhumör!

Jag blir så himla glad och får så mycket energi när det är soligt och fint ute. Underbart! :-)  Att det kan bli en sån stor skillnad på humöret om det är dåligt resp. bra väder ut. Underligt... Hade tänkt slå till med att äta vårens första glass, men inte än. Det är för tidigt... Får bli senare i vår. Men nu känns det att våren är på gång! Jag måste införskaffa en vårjacka för nu är vinterjackan varm och jag kan inte minnas vad jag hade för jacka förra våren? Ingen, tror jag.

Dagen har gått i ett swisch med två föreläsningar, en bra och en desto sämre. Däremellan har jag pluggat och haft basgruppsmöte och sedan jag kom hem har jag suttit här. Ska värma lite mat nu och sedan sätta mig och renskriva tills träningen kl 20. Skivstång/kondition och det är så himla kul! Innan dess ska jag även gå en sväng till ICA och handla lite frukt för det har jag slut på och jag har blivit en lite fruktoman så det måste jag alltid ha hemma numer. Och smoothies dricker jag ju nästan dagligen och då är frukt bra, mkt bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0