Min dag

Först och främst vill jag tacka så hemskt mycket för alla gratulationer! Tack, tack!

Gårdagen var toppen, fastän jag mådde lite illa. Idag har jag världens halsonta och känner mig allmänt risig så jag trycker i mig esberitox, Friggs Echinacea och Strepsils. Så himla mysigt med besök och det blir alltid så himla tomt när man blir lämnad ensam igen... Trist, så oerhört trist...

Jag fick så himla fina presenter. Rosa (så klart) handdukar, superfint halsband, armband och örhängen som mamma gjort själv, en teflongryta och en större gryta med tillhörande durkslagsgryta, en degbunke, potatispress, presentkort till strumpbyxor och en soffa. Underbart! Bildbevis kommer så småningom.
Tack så hemskt mycket för presenterna än en gång! Ni är bäst, allihopa!

Pizza till middag och sedan gjorde vi kladdkaka och såg på Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen. Jag är lite skeptisk till hypnos, men vem vet. Det kanske funkar?

Mamma och Reidar åkte igår kväll och Fanny och Marcus åkte för en liten stund sedan så nu är jag som sagt ensam igen. Vad som resten av dagen har att erbjuda vet jag inte riktigt. Skulle behöva plugga så det får nog bli lite PM-skrivande tror jag.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Var så god, du behöver ju en mysig soffa så det blir lite helhet i din lya.

Vi får ha en skön sen födesefest med dig senare så Joel och Elin kan va me. Sköt om dig och ta vitlökskappslar det fungerar alldeles utmärkt. Ta några ikväll så luktar det inte så farligt imorgon.

SKÖNA VARMA VINTERKRAMAR FRÅN ETT UNDERBART GNISTRANDE SOLIGT STENSELE, JOEL O PAPPSEN

2009-03-22 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0