Jag klarade det!

Jajemän, jag lyckade ta mig upp i morse. Igårkväll trodde jag att jag skulle försova mig, men icket :-) Det är sista dagen vi är på BMC för denna termin och det är så himla skönt!

Ska göra mig redo för dagen, packa ihop alla grejer och fixa matlådan för att sedan cykla iväg dit. Föreläsning om fordringsrätt kl 8.15 så då kanske det klarnar lite. Därefter blir det plugg fram till lunch och kl 12 har vi basgruppsmöte fram till nästa föreläsning om komersiell hyresrätt som börjar kl 14.15. En planerad dag in i minsta detalj med andra ord. Jag som hade tänkt skriva på mitt PM idag, men de planerna försvann ganska kvickt när jag såg föreläsningarna.

Hemma kring 16.30 idag så vi hörs efter det. Då ska jag försöka knåpa ihop en liten önskelista för jag vet någon som fyller år snart :-)

Ha en bra lill-lördag!

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-18 @ 07:53:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Bra där Lina! :)



Kram

2009-03-18 @ 12:41:00
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gratis till inget mer BMC!

Fy vad jag tyckte det var jobbigt att ta sig dit....fast oftast ganska kul på hemvägen

2009-03-18 @ 19:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0