I love pancakes

Dagen har gått förvånandsvärt fort faktiskt, innehållande en massa plugg, träning och matlagning - plättar stod det på listan och de blev så himla goda. God mat är bra för magen.

 Ikväll har jag bara suttit framför TV:n och renskrivit seminarier sedan flera veckor tillbaka, men högen minskade knappast för jag var inte direkt effektiv. Satt och gäspade i telefonen samtidigt som jag skulle försöka koncentrera mig på att renskriva. Ja, ni förstår ju själv hur det gick. Lördagen ska jag tillägna att renskriva och sedan ska jag bli bättre på det. Basta!

Trött är jag och ska hoppa i säng nu. Har tänkt ligga i sängen och se 24, men inser att det är 1.5 h lång så jag ser väl hur länge ögonen orkar vara öppna. Det är ju en dag imorgon också, det är fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0