Humor

Jag gillar föreläsare med humor och en sådana hade vi idag. Alltid trevligt att lätta upp stämningen emellanåt! Men det var skillnad att sitta 4 timmar istället för 2.

Nu har jag pluggat klart för dagen och ska göra mig i ordning inför klassmiddagen som börjar kl 19. Jag ska bara stanna och käka ihop och sedan hem och se DH. Spännande! LIte renskrivning från dagens föreläsning borde jag även hinna med, hoppas jag. Det är ett pressat tidsschema just nu med seminarium redan imorgon och jag har inte ens börjat titta på uppgiften plus att jag ska ha hunnit läsa 90 sidor skadeståndsrätt till kl 10 imorgon. Det är bara att inse att jag inte kommer hinna allt och försöka prioritera bort något.

Nej, en snabb middag på Snerikes väntar. Har beställt Snerikesburgaren och hoppas den är god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0