Fullproppad vecka

Aj-aj i halsen och ingen träning idag. Typiskt. Jag vill knappt gå utanför lägenheten för det är skitväder ute. Snön ligger som ett tunt täcke och jag längtar efter våren. Hallå, det är ju snart april ju!

Har planerat veckan och den är fullsmockad redan innan den knappt har börjat. Bara att börja beta av listan på allt att göra. Fredagen kommer att bli jobbig...

Nu ska jag iväg till JB och sätta mig och skriva PM. Datorn följer med så ni får väl några uppdateringar under dagen. Kl 15 har vi basgruppsmöte och sedan skulle jag ha varit och tränat kl 17.30, men icket. Det får bli en massa renskrivning ikväll. Tänk om jag hann ikapp med allt sådant den här veckan. Skulle vara så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0