Bad day

Det började med att jag sov så himla dåligt i natt och sedan har det fortsatt. Jag försov mig och fick stressa järnet till seminariet imorse. Jag fick skriva på tavlan hela seminariet så jag höll mig aktiv i varje fall. Sedan cyklade jag till Norrlands och satt mig i biblioteket och pluggade fram tills efter tolv. Nina kom dit och vi lunchade ihop och sedan knåpade vi ihop JockeYrans matbeställning. På fredag smäller det!
Därefter återvände jag till biblioteket och tog tag i torsdagens seminarieuppgift men jag kunde knappt hålla ögonen öppna. Så himla trött var jag! Jag träffade Micke och vi tog en paus och fikade ihop och sedan höll jag ut tills klockan var 5. Nu är jag hemma och ska städa. Jippie. Det värsta är att jag har så sjukt mycket att göra fram tills nästa vecka så jag blir galen av att jag inte har energi till att ta tag i allt!!

Ikväll kommer Betty och ska se DH med mig. Dagen kanske avslutas bättre än den hittills har fortskridit.

Dags för städning omgående!

Det har varit vacker väder ute idag, i varje fall ett +. Inte för att jag såg så mycket av det, men jag hade vetskapen om det....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0