Aj aj

Har fått känningar i benhinnorna efter kvällens skivstång+kondition. Trist, trist, men jag vet att jag har överansträngt mig själv och jag gör alltid så när jag kommer igång med träningen igen. När ska jag lära mig? Denna gång kanske? Ja, denna gång får det bli. Numer får jag ta det en aning lugnare. Jag är inte så tränad som jag önskar att jag vore...

Sedan blir jag hypokondriker ut i fingerspetsarna när det gäller sånt där för jag målar upp värsta scenariot och tror att jag aldrig mer ska kunna gå på jympa eller bräda som är mina favoritpass (jag har ju ett mål och det är att själv bli ledare till våren 2010, efter termin 3, även kallad "väggen"). Så nu ska jag vila från detta i minst en vecka har jag bestämt, eller i vart fall tills det känns bra igen och köra skivstång och spinning fram tills dess. Får övervinna modet och gå på ett spinningpass - Fanny har peppat mig till det ikväll. Sedan kan jag ju prova på yoga och skivstång+spinning. Ja, det finns en massa att prova på :-) Ska boka gyminstruktion också hade jag tänkt så jag kan börja gå i gymmet också. Nej, det gäller att inte deppa här.

Inget psykologitest idag för jag stod utanför och väntade i 15 minuter i kylan för det var kodlås på byggnaden, men ingen kom och öppnade så tillslut gick jag. Ingen biobiljett och jag fick inte veta vad det gick ut på heller. Lite trist faktiskt för även om jag var himla nervös innan så hade jag gärna velat veta vad det gick ut på.

Dags för duschen nu och sedan sängen omgående. Imorgon ska jag gå på apoteket och inhandla lite anti-inflammatioriska medel. Jag är inte hypokondriker, inte alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0