71 sidor...

... skadeståndsrätt har jag avverkat på 2 timmar. Bra gjort för att vara kurslitteratur! Undra om det är gårdagens streckläsning som håller i sig, eller för att jag tycker det verkar spännande med skadeståndsrätt? Skönt att slippa avtalsrätt, kontraktsrätt och fordringsrätt. Det är inte min grej.. Men skadeståndsrätt, ja ni hör ju bara på namnet så intressant det är. Hoppas det blir bra avslutning på terminen!

Att jag har lyckats plugga hemma är för mig en gåta. Det brukar alltid gå dåligt, men idag lyckades jag riktigt bra! Ska göra mig i ordning, gå på ICA och köpa lite frukt och sedan traska iväg till Eko för att få lite träsmak i rumpan efter 4 föreläsningstimmar. Hoppas det är en bra föreläsare för det gör allt så mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0