50-tals tema

HJÄLP MIG!

På fredag har vi föreningskväll och temat är 50-tals tema. Snittar till förrätt, hamburgare och klyftpotatis till huvudrätt och milkshake till efterrätt står på menyn kan jag avslöja eftersom jag är en söt kalaspingla (matansvarig).

Men till huvudbekymret. Vad ska jag ha på mig??? Jag har ingenting i min garderob som påminner om 50-tal, tror jag, och en tjej har varit på alla Myrorna i stan och hittade ingenting så där är redan uteslutet. Så vad gör jag?

Hjälp mig, jag behöver råd... Om jag inte hittar på något så får jag väl gå.... ja, naken... Eller inte riktigt, men man skulle kunna tro det eftersom jag hittills inte har några idéer alls. Någon som har det?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ta din söta klänning med hjärtan och köp ett rött bälte och sätt i midjan.

En knut i håret alá Adrey Hepburn, häpp en chick 50-tals brud. Och glöm inte klackarna.... ;)

2009-03-09 @ 21:20:27
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fan, det kom inte fram... Eller så gör de det nu bara för att jag skriver igen.



Ta din söta klänning med hjärtan, köp ett rött bälte och sätt i midjan.

En knut alá Adrey Hepburn, häpp en chick 50-tals brud... glöm inte klackarna... ;)

2009-03-09 @ 21:22:55
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Mor

Håller med Fanny. Det blir perfekt!

2009-03-09 @ 21:46:30
Postat av: Fanny

glömde en sak, en underkjol så blir det lite "puffigare"...

2009-03-09 @ 22:13:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0