Tröttsamt

Haha, det är ju tröttsamt att bara se hur syrran håller på. Men till skillnad från henne har jag hittat mig en TB i sommar. Jag fick ju äntligen träffa Ida idag. Underbart! Vi fikade på Café 018 och skvallrade lite och så klart kändes det som igår som vi sågs, fast en massa att uppdatera varandra om.

Åter till min nya TB. Eftersom både jag och Ida ska tillbringa sommaren hemma i Stensele så när som på alla veckor så ska vi puscha varann och komma i form tillsammans. Sjukt bra! Jag ser framemot! Sedan är jag åter i Uppsala i bättre form än någonsin! Jag hoppas att min TB hänger med hit så kan vi fortsätta i höst också ;-) Hoppas, hoppas. Jag håller tummar och tår!

Så, från och med fredag kör vi nog igång. Sedan firar vi hemkomsten till Stensele med en fest på lördag och ett besök på Talludden. Nu hoppas jag bara på fint väder! Det bådar dock inte gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0