The best

Efter en helt fantastisk helg som jag för övrigt aldrig ville skulle ta slut så var vi där igen, måndag. Låg först och stekte här hemma på bakgården, men sedan åkte jag och Fanny till Gunnarn för att sola och bada. Mysigt som bara den! Nu ska vi väl försöka komma igång med lite mat och sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda. Det är ju så himla fint väder ute så jag vill helst bara mysa i solen, men då finns ju allas våra ovänner - myggen.

Jag bloggar väl lite mer om Storumandagarna senare och lägger upp lite fler bilder. Jag vill bara uppleva den här helgen om och om igen...

Kommentarer
Postat av: Ida

Helt klart den roligaste dansgalan på länge :) Vi måste byta bilder sen ;) Kan väl höras imorgon...

2009-06-29 @ 20:27:00
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0