T2

Jag är så glad så jag vet inte var jag ska ta vägen! All slit som jag la ner under hela terminen resulterade i ett AB. Hel otroligt! Jag trodde stenhårt på ett B, men jag klarade mitt mål än en gång! Så himla härligt!!!!

När vi var i Skellefteå hemma hos Nina så fick jag reda på att deras tentaresultat hade kommit upp. På vägen hem sa jag till Jennie så här:
"Får jag U åker jag direkt till Uppis och hämtar hem böckerna och skippar festen i helgen för att plugga, får jag B gråter jag en skvätt och festar sedan bort mina sorger, får jag Ba kan jag festa som en vanlig människa med gott samvete och om jag mot all förmodan får AB då festar jag järnet hela helgen!"  

Jag gick in och kollade om våra resultat hade kommit upp när jag kom hem, men icket. Tur det finns facebook för där fick jag sedan reda på att de hade anslagits. Här satt jag med pappa och Joel inne i TV rummet och scrollar ner till mitt kodnummer och där står det AB. Ett glädjerus gick genom hela kroppen. Så himla skönt! Det är obeskrivbart! Och helt otroligt. Fick dubbelkolla att det verkligen var mitt kodnummer och det var det. Det stämde med resultaten från PM:et och hemtentan så det var verkligen mitt resultat. Helt underbart!

Än en gång kan jag slå fast vid mitt slagord: "Jag är bäst och jag gillar det!"

Så nu mina kära vänner så festar vi järnet hela helgen och firar mitt AB!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Stora varma grattiskramar, jag är så jättestolt jag vet hur mycket du kämpade på i ett ämne som du inte käde dig så taggad i.

Pappsen

2009-06-24 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0