Strumpbyxor

Ni som följt min blogg vet att jag använder strumpbyxor i ofta (nu pratar jag om nylonstrumpbyxor, annars använder jag strumpbyxor och leggins varje dag. Byxor är ett minne blott!) Jag fick ett presentkort av Fanny på H&M på just en liten årsförbrukning när jag fyllde år och det ligger och väntar på mig här. Jag ska använda det imorgon har jag tänkt! Desto värre har H&M inte lika bra strumpbyxor som Lindex. Sjukt bra! Det får mig att se såhär smal ut utan att vara det i verkligheten. Det kallar jag underbart!

Lindex Silhouette Firm Figure Shaping Tights is the best! Det är bara ett helt projekt att få på sig dom, men sedan sitter dem som de ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0