Sol

Ja visst, det kan vara sol i Sverige också. Underbart! Bikinin är på och nu ska jag alldeles strax gå ut i solen och bättra på Cypern-brännan. Det ska rensas i rabatterna här hemma och planteras in nya blommor. Jag vet, det är i senaste laget för det lär ju inte finnas kvar några blommor att plantera, men så går det när man prioriterar utlandet framför rabatterna.

En timma hinner jag pressa innan jag ska hämta lillebror på hans jobb. Annars ser dagen mycket lugn ut med solstolsläge och läsning. Det gillar jag! Har en hel del böcker som står på tur efter ett helt år i "bokidé" så det gäller att ligga i, haha.

Tjing! 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Bilder, bilder, bilder tack!! ;)

2009-06-22 @ 13:09:08
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0