Sjukt omotiverad

Min motivation är som bortblåst. Den flög väl bort med vinden som blåste i morse. Surt...

Men jag ska väl försöka hitta den igen och läsa igenom de sista gamla tentorna och sedan låtsas att "kunskaperna marinerar sig på något lämpligt ställe i min hjärna i väntan på tentan, då allt på något magiskt vis har fallit på plats". Ännu ett citat, I know... Men jag tror på det.

Jag har en olustkänsla i mig och har inte en blekaste vad den beror på. Tentan kanske?

Usch, pust, suck och suck igen. Ja så låter på Börjegatan idag.

Förresten så är jag numer Yngling i Ypsilon (recceansvarig). Nu slipper jag svettas i köket :-)

Nej, nu ska jag och motivationen sluta leka kurra-gömma. Undra bara vart jag kan hitta den så vi kan sluta leka? Jag börjar nog leta ute på balkongen....

Kommentarer
Postat av: nina

Vad kul Lina, du kommer bli en gryyym yngling :D

2009-06-02 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0