Party!

Har legat ute och solat idag. Hur nice som helst, speciellt med syrran som sällskap! Nu har jag duschat och håller på att göra mig i ordning inför kvällen. Ska alldeles strax åka upp till Ida, som vi som vanligt brukar tillbringa fredagkvällarna på Storumandagarna. För övrigt så är det prick ett år sedan som min profilbild är tagen. Dags att ta en ny ikväll med andra ord? Då var det kallt och vi satt ute med filtarna. Ikväll behövs inga filtar, inte ens vid hemgången tror jag eftersom termometern står på 26.6 grader!

Kommer bli kung ikväll och det firar jag med en (nja, kanske två, tre, fyra, fem, etc..... och lite annat dricka så klart) öl - kung så klart!

Vi hörs raringar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0