On our way

Då så. Hela bilen är full med grejer. Det är helt sjukt egentligen hur mycket grejer jag har och hur mycket grejer som behövs för en hel sommar! Vi är på väg och ska ta ett stopp i Gävle och äta lite för vi har fortfarande inte hunnit äta middag!

Jag gillar mitt rosa bredband. Jag kan sitta här med min dator i bilen och surfa. Underbart! Det finns inte nog med superlativ för den saken (när den inte krånglar förstås).

Jag tog mig på gymmet idag och jag är så nöjd! Det blev strömavbrott i hela Uppsala och inte kunde jag ju dammsuga då så det var lika bra att åka dit. Jag trodde ju inte då att hela Uppsala var utslaget, men väl framme på Friskis var de strömavbrott där med. Strömmen kom tillbaka lämpligt till att passet skulle börja. Det hade ju varit surt om jag hade pallrat mig dit och inte fått träna! Det var i varje fall sjukt jobbigt, men sjukt kul som vanligt!

Jag tror jag har fått med mig allt hem. Skulle det inte vara så, så är det ju inte hela världen för jag är ju tillbaka i Uppis redan om en vecka igen om allt går som planerat. Jag vill, jag vill, jag vill! Eller rättare sagt vi ska.

Måste nog kolla lite resor nu :-)

Snart ses vi Storumanbor!

Kommentarer
Postat av: NinaS

Jag kommer att sakna dig stumpan! Om du har lust är du SUPERvälkommen att komma till Umeå och hälsa på något i sommar! My house is your house :)

Pöss!

2009-06-04 @ 21:12:10
Postat av: NinaS

Jag kommer att sakna dig stumpan! Om du har lust är du SUPERvälkommen att komma till Umeå och hälsa på något i sommar! My house is your house :)

Pöss!

2009-06-04 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0